פורטל פיננסי מוביל באנגלית

השקעות ככל הפעולות שאנו נעשה בחיינו, ידרשו מאיתנו לא אחת גם הכנה משמעותית וראויה בכדי להשקיע בצורה מוצלחת ועם מינימום הפסדים עד כמה שניתן. אך בראש ובראשונה אנו נהיה חייבים מקורות מידע על מנת להבין ולנתח את תנודות השוק השונות, אשר מושפעות רבות גם מהודעות חדשותיות ולעיתים אפילו מראיון קצר עם מנכ"ל חברה בינלאומית. על כן במקרים של השקה בינלאומית ואפילו השקעה מקומית, מומלץ להכיר פורטל פיננסי מוביל באנגלית, גם בשביל לקבל מידע אמין וזמין בנוגע למתרחש בעולם וגם לדעת מה תהיה המנייה החמה הבאה או הטרנד הבא להשקיע בו.

פורטל פיננסי מוביל באנגלית-המלצות

בשנים האחרונות טרנד ההשקעות רק הולך וגובר, אנו יכולים לראות זאת החל מטרנדים משתנים לאורך הרבעונים והשנים ועד לחילופי מעמדות בתחום המניות ובתי ההשקעות השונים. ובכדי להגיע אל אל מקורות ידע רלוונטיים עבור מנעד של השקעות, נוכל להשתמש בפיצ'ר של גוגל הנקרא "גוגל פניינס" המרכז מגוון ידיעות חדשותיות מכל רחבי העולם, אירועים משמעותיים וכמובן רשימת מניות מובילות בבורסות המובילות.
לצד הפיצ'ר של גוגל נוכל להנות גם מאתר OANDA המחזיק בניסיון פיננסי וניתוחי של מעל לעשרים שנים, ובו נוכל להשתמש דרך התחברות למערכת ולצפות במנעד רחב של שווקים, סחורות ומט"ח מכל רחבי העולם ובצורה מקוונת ומעודכנת.

פורטלים נוספים

ומעבר לשני האפשרויות הנהדרות הללו בכדי להתעדכן ולהכיר את עולם המניות והשווקים הבינלאומיים, ניתן כיום להיעזר גם באתר GURUFOCUS המציע בתוכו ריכוז חדשותי פיננסי נרחב הכולל סקטורים כמו חברות טכנולוגיה שונות, עסקאות אחרונות, ראיונות ועוד אמצעים מעולים להבנה והכרה בשטחי המסחר השונים ברחבי הועלם. וכמובן אחת ההמלצות האחרונות הוא לא אחר מאשר אתר Bloomberg  הנחשב שנים ארוכות לאחד מאתרי החדשות הפיננסיות המובילים בעולם, אשר מכסה בצורה עקבית ורחבת היקף את כל השינויים הכלכליים בעולם, כל הידיעות המגוונות והרלוונטיות להשקעות ועוד מגוון תחומים כמו מט"ח, קריפטו ואפילו את המלחמה באוקראינה. כל אלו יכולים להוות בסיס מעולה עבור לא מעט משקיעים שונים, החל ממשקיעים מתחילים ועד לכרישי נדל"ן.