לא אוהבים יהודים?

שונאים אותנו בעולם. נקודה. כבר לא יכולים להתכחש לזה. עד לא מזמן עוד איכשהו יכולנו להתעלם אבל היום זה בלתי אפשרי. גילויי האנטישמיות הולכים ומתגברים וזאת תהיה נאיביות חסרת אחריות לחשוב שזה הולך להשתנות.

עדיין חיים בינינו ניצולי שואה. זה כמו לומר שעדיין דמם של הקורבנות לא התייבש. והנה נראה שאנחנו בתוך סרט דוקומנטרי על עליית הרייך בגרמניה בימינו –  ניפוץ וחילול מצבות בבתי קברות, כתובות נאצה וצלבי קרס על רכוש של יהודים, דתיים יהודים מותקפים ברחובות באירופה ובארה"ב, והרשימה רק הולכת ומתארכת, והמלעיזים כבר עושים את זה בפרהסיה, במצעדי קרנבל ססגוניים קבל עם ועדה באין מפריע.

האמת היא, שאנחנו לא ממש מבינים למה הם כל כך מתעסקים בנו!  בואו נבין את חוסר ההיגיון שבדבר:

1.      אוכלוסיית היהודים באירופה אינה מגיעה אפילו ל-0.3%. כדי לסבר את העיניים, אחוז המוסלמים באירופה עומד כבר בכ-20% עם מגמה ברורה של עלייה.

2.      רצון היהודים להשתלט על העולם – טענה זו מסתובבת בעולם מזה מאות שנים. לא רק שעד כה הדבר לא התממש אלא שדווקא היום יותר מתמיד, העם היהודי נמצא בפילוג כל כך גדול עד שבקושי מצליח להתקיים לטובת עצמו, כך שאין ממש בטענה כזאת.

3.      היהודים שולטים בכסף ובכלכלת העולם – רוב האוכלוסייה היהודית חיה ברמה בינונית ומטה מבחינה כלכלית. גם אם האחוז היחסי של יהודים בקרב בעלי ההון בעולם גדול, זה עדיין לא אומר שהיהודים, כעם שלם, יש להם איזו שליטה על כספי העולם. אם מדובר רק בקומץ, אז לא מדובר כאן בעם שלם. גם טענה זו עתיקה ממש כמו האנטישמיות עצמה. אגב, מרבית היהודים שנספו בשואה היו איכרים או כפריים חסרי כל.

4.      היהודים כובשים – הסוגיה הפלסטינית היא יחסית צעירה מאוד בהיסטורית האנטישמיות. יהודים רבים בעולם מנסים לנתק עצמם מההאשמה הזאת על ידי גילויי התנגדות למדיניות הישראלית, שיתופי פעולה עם אויבי ישראל ואפילו קריאה לבטל את קיומה של המדינה. אנטישמיות היא לא אנטי ציונות, או אנטי ישראליות. אנחנו יודעים שהאנטישמיות מכוונת ליהודים בעולם כולו ולא רק בישראל.

5.      היהודים חכמים ולכן מקנאים בנו – היהודים תמיד בלטו כמעט בכל תחום, במיוחד בהמצאות מדעיות וטכנולוגיות והביאו לעולם תיאוריות ושיטות שתרמו רבות, כולל תיאוריות מדיניות, חברתיות ותרבותיות. היהודים גם מצליחים כמעט בכל תחום – בקולנוע, במוזיקה, במסחר, ולכן אחוז הזוכים בפרסי נובל בין היהודים גבוה מאוד יחסית למספרם בעולם. לחשוב שהעולם שונא קנאתם אלינו זו טענה שיש בה מעט מאד אחיזה.

המשך לחלק ב