השקעות נדלן בפלורידה אחרי הקורונה

פלורידה נחשבת לאחת המדינות המזמינות בארצות הברית, יש לה אזורי תיירות מעולים הכוללים חופים מרהיבים מפלאם ביץ' ועד למיאמי ובלא מעט סקרים היא מובילה כאחת המדינות הפופולריות לתקופת הפנסיה. אבל המדינה שסבלה לא מעט ממשבר הסאב פריים, הצליחה תוך עשור להפוך לאחת המדינות המומלצות להשקעה בארצות הברית ומחזיקה מגוון ערים שגם נבחרו לא אחת כערים פופולריות להשקעה.
כיום משבר הקורונה בדיוק כמו משבר הסאב פריים, פקד את העולם כולו ופגע בלא מעט מדינות שונות החל מיוון ועד לפלורידה. לכן יצאנו לחפש אילו הן השקעות נדל"ן בפלורידה ניתן למצוא אחרי מגפת הקורונה.

ערים ודירות בפלורידה

מדינת פלורידה נהנית מלא מעט ימי קיץ, יחד עם חופים מעולים ובמספר גדול של אוניברסיטאות ברחבי המדינה. כל אלו כמו שאמרנו מציבים אותה כמדינה מעולה להשקעה, החל מסטודנטים המחפשים אחר דירת מגורים לתקופת הלימודים ועד למגוון נכסים שונים שתוכלו למצוא במדינה.

  • מיאמי
    העיר שנחשבת לשער העולם לארצות הברית, היא בעלת נמלים מרשימים, סצנות לילה מרשימות ו24 ק"מ של רצועות חוף. הנכסים העיקרים שתוכלו למצוא במיאמי יהיו בתי קרקע, קומפלקסים ודירות בניין. פרט חשוב שיש להכיר בנוגע למיאמי שהיא עיר תיירות, על כן לא מעט דירות מושכרות לטווחים הקצרים.
  • ג'קסנוויל
    העיר ג'קסונוויל מונה מעל ל100 אלף סטודנטים, 2 בסיסים גדולים והיא נחשבת לעיר עם ביקוש גדול עבור נכסי נדל"ן ובית עבור מרכזי הייטק וחברות שונות.
  • אורלנדו
    עיר הפארקים של מדינת פלורידה זכתה בשנת 2019 למעל 70 מיליון תיירים מרחבי העולם, יחד עם אולפנים צילום ושלל אטרקציות לתיירים ולתושבי המקום. העיר גם נחשבת לבעלת תחלופה גבוה של שוכרים.

סוגי השקעות

למדינת פלורידה ישנם לא מעט הטבות מס שונות שהופכות את ההשקעה בה למשתלמת במיוחד, כאשר את המס היחידי שתשלמו היינו מס פדרלי שבמרבית עסקאות הנדל"ן מסתכם בכ1.5%.
עם זאת וכמו שציינו מעל ישנם לא מעט נכסים שונים להשקעה ברחבי פלורידה, החל מדירות בדמות "קאנדו", דירות צמודות קרקע, נכסים וקרקעות כאשר כל אחת מהשקעות הללו יכולה להיות באזור אחר במדינה.