ביום מן הימים

ביום מן הימים. ללא התראה מיוחדת ,זה יכול להיות יום רגיל בעבודה או תוך כדי צפייה בטלוויזיה או סתם יום חופש בו אתה משתרע בבית ללא מעש ונהנה מן השלווה ועוד יותר נהנה מעצם זה שאת במנוחה לעומת כל האנשים שעכשיו נמצאים בעבודה ואז כפי שאמרתי ללא התראה מיוחדת תוקפת אותך הרגשה לא ברורה. הרגשה היכולה לשנות לאדם מציאות. פתאום עולה בך שאלה מאוד מוזרה שלא ברור מאיפה והופכת למשהו יקר שהולך ללוות אותך עד שארית ימיך. השאלה הפשוטה לכאורה של מה הטעם בחיים? מה היא המשמעות של הקיום שלי בעולם הזה ובכלל משמעות קיום העולם.

יום שכולו טוב

עכשיו שהשאלה מתחילה ללוות אותך בכל אשר תלך, בבית, בעבודה כשאתה קם ולפני שאתה הולך לישון, נפתחת בפניך בחירה מעניינת האם להמשיך את החיים כפי שהיו ולמחוק את השאלה מעל סדר היום או ללכת בעקבות הלב ולחפש תשובה לשאלה זו. כנראה שכל אחד עמד כמוני בהתלבטות הזו. כאשר ניסיתי לדבר עם כמה חברים בנושא רוב התגובות היו כאלה שהוכיחו שרוב האנשים אכן נתקלים בשאלה הזו אך רובם מעדיפים לא להקדיש לה זמן לבירורים אלה מעדיפים להמשיך בחייהם.

ניסיתי את הדרך הזו אבל השאלה לא נתנה לי מנוח, היא החלה להטריד אותי בכל מעשה שעשיתי, בשביל מה אתה עושה את זה? לא חבל על הזמן? מה יוצא לך מזה? פתאום מצאתי שחלק גדול מהדברים שנתנו לי טעם בחיים איבדו מקסמם ולא הייתה לי עוד המוטיבציה לעשותם. קיבלתי על עצמי החלטה לנסות לקבל תשובה על השאלה או יותר נכון השאלות הללו. התחלתי לחפש ברשת כמובן. לתדהמתי מצאתי אין סוף אנשים וארגונים שהציעו פתרון לנושא. התחלתי לקרוא על השיטות השונות ומתוך כל השיטות עלתה בי ההרגשה שבחכמת הקבלה יש את התשובה לשאלות.

לאחר בדיקה מצאתי שאירגון בני ברוך משדר את התדר הנכון עבורי, בעיקר תפסה אותי הידיעה שחוכמה זו מיועדת לכל בני האדם ללא הבדל דת גזע ומין. האירגון שמבסס את חוכמת הקבלה על כתבי מקובלים אותנטיים כמו הארי, בעל הסולם וממשיך דרכו הרב ברוך הלוי אשלג שעל שמו נקרא הארגון. הבנתי שהארגון מקיף את הגלובוס ויש לו תלמידים רבים כמעט בכל מדינה בעולם.

באתר בני ברוך מצאתי אין ספור חומרים ושעורים שאיפשרו לי לחדור לתוך עולם הקבלה, יתרה מכך, החופשיות שהארגון נתן לכל אחד להשתמש בידע שלו וללא תשלום שוותה את ליבי ולאחר מספר חודשים של לימוד עצמי מצאתי את עצמי נרשם לקורס ללימוד חכמת הקבלה. מצאתי את עצמי עם עוד אנשים מכל שכבות הציבור שלכולם היית אותה שאלה מה הטעם בחיים? וכמוני בחרו בלימוד .