איך לצאת מהפלונטר?

To  be , or  not to be  זו השאלה ששאל המלט. "לסגור חשבון באבחת  פגיון". הדרך שבה בוחר אדם יחיד לצאת מפלונטר חייו אינה תואמת לאלו השואפים לנהל מדינה. את המדינה שלנו חייבים להוציא מהפלונטר הפוליטי שיסבך אותה במשברים חברתיים קיצוניים ולא לדחוף אותה לתוכם מחוסר קישורים מתאימים של השואפים להנהיגה לעשות וויתורים.

וויתורים הם צריכים לעשות על דעתם, עמדתם, משרותיהם וכבודם.  בזוגיות זה די פשוט, כשיש הרגשת תלות עושים וויתורים, וכשאין, מתגרשים.אבל מדינה זה לא "חוט מעריך" כמאמר הגששים, ובתנאים שנוצרו יציאה מוצלחת מהפלונטר = אחדות.ואחדות כפשוטה היא הרכבתו של שלם מחלקים שונים. 

להיות בברור בלתי פוסק של המסכימים לעבוד יחד עם השונה מהם, המצב הזה מאפשר ונותן מקום לכולם.

אחדות זה כוח מאזן בזכות היותו קו האמצע בין חיוב לשלילה.

אלה הרוצים בשלטון מחויבים לאחדות שלטונית המספקת לעם בטחון בגלל שהכוונה בכול מעשיהם היא לטובתו. טובת העם. זה מה שיגביר את החוזק החברתי ששמר את עם ישראל מאז ומעולם, והביא בחובו חוזק בטחוני ומדיני. 

מנהיגיה של ממשלה חזקה הם בעלי מגוון דעות הפועלים מכוח האיחוד שמחבר ביניהם ומעלה אותם מעל למחלוקות , על מנת  לשמור על המשותף שלהם – מדינת ישראל. 

כך הם מחזקים ומאחדים סביב ממשלתם את העם להתעלות מעל הפלגנות הטבעית שיש בו, ולצאת לדרך חדשה בשם אחדות ישראל.

מה שמאפשר היום לארגון קבלה לעם, לצאת עם שופר זה לכול קצווי הארץ זו הידיעה שקימת בעם הזה קבוצת "בני ברוך” המסוגלת להוסיף לערכי האחדות השלטונית את כוחה של הערבות ההדדית שהזיקה באיחוד העם ליוותה ושמרה על ישראל בטוב וברע כעמוד האש לאורך ההיסטוריה. 

קבוצה זו הסירה את "אבק ההסתרה" מעל ספרי הקבלה עתיקת היומין שבה טמון הרגש החם והאוהב והשכל החכם והמבריק של אומתנו ובעזרת שיטת האיחוד הייחודית רק לה הביאה אותנו אחרי 2000 שנה לצומת  מכרעת שבה על כולנו להתאחד כאיש אחד בלב אחד כאן ועכשיו. וגם לתת את השיטה לעולם יחד עם מפתח האחדות.