איך בוחרים חיתולים למבוגרים?

בלא מעט נקודות זמן בחיינו נצטרך לעשות שימוש במוצרים שונים בכדי לעבור את היום "בשלום", בין אם אנו רגישים אל חשיפה ממושכת אל השמש ובין אם אנו זקוקים למדרסים ברגליים בכדי לעמוד שעות מרובות. אך כאשר רובנו מגיעים אל גילאים מופלגים, ככל הנראה שאנו או קרובי המשפחה שלנו נצטרך לעשות שימוש בחיתולים למבוגרים בכדי לשמור על היום שלנו יבש ונעים. הבחירה במוצרים אלו עלולה להיות מביכה אך עם זאת, היא הינה חשובה ואפקטיבית במיוחד על מנת לאפשר גם למבוגרים שבנינו להרגיש בנוח עם גופם ולהנות משגרת חיים בריאה ונקייה.

איך בוחרים חיתולים למבוגרים? כמובן שכמו כל בחירה של כלי עזר כזה או אחר חשוב לבצע התאמה אל האדם העושה בו שימוש, כך למשל נצטרך להכיר איזה גודל של חיתול נצטרך ובחלק מהמקרים מומלץ גם לוודא את היכולות האלסטיות של החיתול. מאפיין שני הוא כמובן אופי השימוש, בין אם נדרשת חיתול יעיל ואפקטיבי לשעות היום ובין אם נדרש חיתול דווקא לשעות הערב על מנת לשמור על שינה יבשה ונעימה. הפרמטר השלישי הוא כמובן כמות הספיגה הנדרשת, בין אם מדובר בכמויות מזעריות של שתן ובין אם מדובר בצואה חשוב לבחור את החיתול אשר יוכל לספוג ולשמור על ריח נעים גם במקרים הכי "קיצוניים". וכמובן המאפיין האחרון הוא רוך הבד והיכולת לשמור על לחות העור וזרימת האוויר בזמן השימוש בו.

חיתולים מומלצים למבוגרים

כאשר מדובר בחיתולים מומלצים למבוגרים חשוב לא רק לדעת איך לבחור כאלו, אלא גם כיצד להתאים אותם אל אופי הלבוש שלנו. לכן הדגם הראשון עליו נמליץ יהיו אלו מכנסוני החיתול של חברת שקמה, המציעה חיתולים המתאימים לשימוש יומי ובעל שיעור ספיגה גבוהה במיוחד. יחד עם זאת השימוש בהם יכול להשתלב במגוון מכנסיים וללא צורך בהתאמה מיוחדת. דגם לא פחות מומלץ של חיתולים הוא של חברת "נוצה" המציע רמת ספיגה גבוהה במיוחד ונחשב ליעיל במיוחד עבור עור רגיש וכמובן למניעה של פצעים. דגם אחרון הוא של חברת "אברי פורם 3 L " המציעים רמת ספיגה מצוינת ומגע רך גם לשעות הלילה וגם לשעות היום, עם יכולת ספיגה של עד 3400 מ"ל!